احداث ساختمان خدمات جامع سلامت دیشموک

عملیات اجرایی ساختمان خدمات جامع سلامت شهر دیشموک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ساختمان خدمات جامع سلامت شهر دیشموک به همت بنیاد برکت اجرایی شد.


عدل هاشمی پور با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بسیاری از مشکلات بهداشتی مردم منطقه دیشموک رفع می شود افزود: ساختمان خدمات جامع سلامت شهر دیشموک به مدت 7 ماه توسط پیمانکار به بهره‌برداری می‌رسد.


وی گفت: افتتاح خدمات جامع سلامت شهر دیشموک برای پیشگیری و سلامت مردم منطقه ی دیشموک فوق‌العاده اثر گذار است که امیدوارم با کیفیت عالی به نتیجه برسد.


هاشمی پور با اشاره به اینکه خدمات جامع سلامت شهر دیشموک با زیربنای هزار و چهل متر مربع در زمینی به مساحت 3هزار و پانصد متر مربع اجرایی می شود افزود: زمین این طرح از طرف منابع ملی به این پروژه تعلق گرفت.


نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،بهمئی و چرام در مجلس با اشاره به طرح گازرسانی به دیشموک عنوان کرد: در خصوص گازرسانی به منطقه دیشموک هیچ مشکلی نداریم و در حال حاضر مشکل آب شرب دیشموک مهمترین طرحی است که از طرف بنیاد برکت به زودی اجرایی می شود.


وی گفت: طرح ایستگاه پمپاژ رود سمه در منطقه دیشموک یکی دیگر از طرح های در دست اجرای این منطقه است که به منظور آبیاری اراضی کشاورزی اجرایی می شود.


هاشمی‌پور افزود: در خصوص خوابگاه دانش‌آموزی دیشموک اگر کسی بتواند زمین این خوابگاه را تامین کند به زودی عملیات اجرایی این ساختمان نیز توسط خیرین آغاز می‌شود.

انتهای پیام/د

احداث ساختمان سلامت دیشموک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.