سقائیان گفت: حمایت‌های آمریکا از داعش و رژیم صهیونیستی برکسی پوشیده نیست و ترامپ به دنبال تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است.

سفیر ایران در برزیل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:سید علی سقائیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات ترامپ در سازمان ملل اظهار کرد: ترامپ با لفاظی‌ها وحرف‌های پوچی که علیه ملت و دولت مسلمان ایران زد، بار دیگر نه تنها با مخالفت مردم آزادی‌خواه و انقلابی‌مان روبروست بلکه هم اکنون با مخالفت خود آمریکایی‌ها و افرادی که ضد سیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ هستند، نیز روبرو شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل با بیان اینکه حمایت‌های آشکار و پنهان آمریکا از القاعده و داعش در سوریه و عراق وکمک‌های تسلیحاتی این کشور به سعودی‌ها علیه مردم بی‌گناه یمن و حمایت از رژیم صهیونیستی در ادامه اشغالگری و ایجاد محدودیت‌های تحریمی علیه مردم فلسطین برکسی پوشیده نیست، افزود: تمامی این ناامنی‌ها برای ایجاد امنیت رژیم غاصب اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این اقدامات ناعادلانه و تبعیض آمیز منجر به آواره‌گی و پناهنده‌شدن صدها مرد و زن به اروپا و آمریکا شده که مانع تراشی برای ورود این گروه‌ها ازسوی دولت ترامپ، نیز نوعی بی‌عدالتی و تبعیض است.

انتهای پیام/

ترامپ به‌دنبال تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار