2 هزار و400مدرسه استان زنجان آماده میزبانی از 180 هزار دانش‌آموز زنجان است.

2هزارو400 مدرسه آماده میزبانی از دانش آموزان زنجانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛علی عبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی جدید قریب به 180 هزار دانش‌آموزان در 2 هزار و 400 آموزشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 15 هزار نیروی فرهنگی در مدارس استان زنجان ساماندهی شده‌اند، عنوان کرد: این تعداد نیرو در 9 هزار کلاس درس آمادگی استقبال از دانش‌آموزان را دارند.

 

عبادی با اشاره به اینکه در سطح استان در 34 درصد از مجموع 2 هزار و 400 فضای آموزشی استان فعالیت‌های عمرانی انجام شده است، خاطر نشان کرد: این اقدامات شامل تعمیرات کلی، جزئی و طرح هجرت انجام گرفته است .

وی با اشاره به اینکه 331 مدرسه حاشیه راه در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: تا حدودی ایمن سازی انجام شده و در محل‌های مورد نیاز سرعت‌کاه، ایجاد حصار کشی و ... در مدرسه حاشیه راه انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مشکل مدارس فاقد سرویس بهداشتی رفع شده است، اضافه کرد: این به معنای رفع کامل مشکل مدارس نیست.

انتهای پیام/ر

مدارس استان زنجان میزبان 180هزار دانش آموزدر سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.