آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی پایان در مازندران از امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور تا شنبه اول مهر ماه در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه تردد کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور و نیز روز‌های پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور از ساعت ۸ تا ۲۴ ممنوع است، گفت: حرکت وسایل نقلیه روز جمعه از ساعت ۱۴ تا یک بامداد شنبه یکم مهر به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ همان روز تا ۱ بامداد از آب اسک در منطقه لاریجان به سمت رودهن یک طرفه است.

وی با بیان اینکه جاده کندوان روز شنبه، تردد وسایل نقلیه ساعت ۱۵ از کرج به سمت شمال ممنوع و از ساعت ۱۸ همان روز تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد، افزود: تردد تریلر‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده سوادکوه روز جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه روز‌های جمعه و شنبه تردد وسایل نقلیه در جاده کندوان از شمال به سمت جنوب یک طرفه می‌ شود، گفت: روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد شنبه جاده کندوان از کرج به سمت شمال بسته شده و از ساعت ۱۷ همان روز تا ۲ بامداد تردد خودرو‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌ شود.

انتهای پیام/ م

محدودیت های رفت و آمد در محورهای مواصلاتی مازندران  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار