نرخ کرایه خدمات حمل و نقل عمومی در مهاباد از هفته آینده 12 درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، دبیر شورای ترافیک شهرستان مهاباد در جلسه هماهنگی شورای ترافیک این شهرستان گفت: نرخ خدمات حمل و نقل عمومی با 12 درصد افزایش از هفته آینده اعمال خواهد شد.افزایش 12 درصدی کرایه حمل و نقل عمومی در مهاباد

کیانی افزود: بر اساس تصمیم شورای ترافیک شهرستان کرایه تاکسی گردشی پنج هزار ریال، تاکسی تلفنی 22 هزار و 50 ریال، مرکز 133 تاکسیرانی 32 هزار ریال و کمیسیون آژانس ها 64 هزار ریال خواهد بود.

شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد هم در این نشست ، بر رعایت نرخ ها تأکید کرد و خواستار نظارت بیشتر در این زمینه و حل بهتر مشکلات ترافیکی در شهرستان شد.

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد در این جلسه از کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی درشش ماهه نخست امسال خبر داد.

سرهنگ کاظمی افزود: در شش ماهه اول امسال تصادفات فوتی 80 درصد کاهش و تصادفات جرحی 21 درصد افزایش داشته است که بیشترین تصادفات مربوط به موتورسیکلت و عابرین بوده و بیشترین علت تصادفات هم به دلیل عدم توجه به جلو رانندگان بوده است.

حیدری، مسئول حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد هم گفت: امسال درحاشیه شهر اقداماتی برای روان سازی انجام شده و در محدوده شهر نیز با محدودکردن ورود به مرکز شهر بار ترافیکی کاهش یافته است.

ساماندهی تاکسی های روستایی، بررسی امکانات آژانس های تاکسی تلفنی و بازنگری خطوط ویژه تاکسی ها از مهمترین مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام/ع


افزایش 12 درصدی نرخ کرایه خدمات حمل و نقل عمومی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.