یک عضو مجلس خبرگان رهبری در سومین اجلاس خبرگان رهبری از واردات کالا‌هایی که مشابه داخلی دارند، انتقاد کرد.

 حجت الاسلام دیرباز خواستار حضور و توضيح مسؤولين در اجلاسيه خبرگان شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  حجت الاسلام دیرباز بر شاخص دینداری در مسؤولان به ویژه استانداران تأکید کرد و گفت: بررسی عملکرد استانداران با رویکرد رفع نواقص و تطبیق شاخص‌ها به خصوص شاخص‌ترین و تخصص قطعاً در رفع مشکلات مردم و اصلاح برخی دیدگاه‌ها نسبت به دولت و نظام، مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین در ادامه از ارائه برخی آمار‌ها که با واقعیت بیرونی تطابق ندارد انتقاد کرد و خواستار حضور و توضیح مسئولین در اجلاسیه خبرگان شد و تصریح کرد: مسئولان از کاهش تورم و ایجاد اشتغال آمار می‌دهند در حالی که نمود آن در جامعه و زندگی مردم مشهود نیست.

وی نسبت به واردات بی رویه کالا به ویژه کالا‌هایی که مشابه داخلی دارد هشدار داد و گفت: کشور ما به لحاظ خیلی از صنایع و تولید کالا‌ها توانمندی دارد، اما همچنان شاهد واردات این گونه کالا‌ها و اجناس هستیم.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تولیدات باغی و کشاورزی پرداخت و از دولت خواست در مورد سیاست‌های بخش کشاورزی و باغداری تجدید نظر کرده و بیش از کشاورزی و باغداری تجدید نظر کرده و بیش از این اجازه ندهند محصولات کشاورزی مردم زحمت کش با بی تدبیری برخی مسؤولان و خلاء‌های قانونی هر ساله پس از ثمردهی یا توسط دلالان و سودجویان به تاراج برده شود و یا با واردات بی رویه روی دست کشاورزان مانده و زحمات عزیزان باغدار نابود گردد.

وی همچنین از تلاش فراوان نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان حضرت آیت الله قریشی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین میرزاجواد مجتهد شبستری تشکر کرد.

دیرباز همچنین از پاسخگو بودن دولت محترم نسبت به تذکراتی که قبلاً مطرح شده بود تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار