لیگ‌های اسپانیا و ایتالیا این هفته وارد هفته پنجم رقابت‌های خود می‌شود و تیم‌های مدعی تلاش می‌کنند تا به روند خوب خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ های اروپای همچنان هفته های اول خود را سپری می کنند و بسیاری از تیم ها هنوز به آمادگی کامل خود نرسیده اند . با این حال این رقابت های بسیار حساس می شوند و برخی تیم ها از همین ابتدا نشان دادند که مدعی اول قهرمانی محسب می شوند. در این هفته بر خلاف هفته های گذشته لیگ های انگلستان ، اسپانیا و ایتالیا هم زمان برگزار نمی شود . لیگ اسپانیا روز های چهارشنبه و پنجشنبه پیگیری می شود و هفته پنجم رقابت های  سری آ ایتالیا هم امروز به پایان می رسد. 

سری آ ایتالیا

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی

برنامه بازی های هفته پنجم رقابت های سری آ به شرح زیر است :

 چهارشنبه 29 شهریور

بنونتو - آاس رم                     20:30
آتالانتا - کروتونه                      23:15
اودینزه - تورینو                      23:15
آث میلان - اسپال                 23:15
لاتزیو - ناپولی                         23:15
یوونتوس - فیورنتینا              23:15
هلاس ورونا - سامپدوریا      23:15
جنوا - کیه وو                         23:15

مهم ترین بازی های هفته پنجم سری آ

یوونتوس - فیورنتینا / بانوی پیر به دنبال   صدر نشینی

تیم های یوونتوس و فیورنتینا امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه یوونتوس آره نا به مصاف یدیگر می روند . شاگردان آلگری تاکنون در هر 4 بازی گذشته خود به برتری رسیدند . آن ها هفته گذشته موفق شدند با هت ریک دیبالا حریف خود را شکست دهند و جای خود را در بالای جدول حفظ کنند.  آن ها امیدوارند حکه در این هفته بتوانند با پیروزی در مقابل فیورنتینا به روند بالانشینی خود ادامه دهند . با این حال حریف آن ها هم تیم ضعیفی نیست . فیورنتینا هم اکنون 6 امتیازه است و در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. آن ها از تیم های خوب سری آ محسوب می شوند و در گذشته سابقه غلبه بر یوونتوس را دارند.

لاتزیو - ناپولی / لاتزیو به دنبال کنار زدن ناپولی

شاید یکی از مهم ترین بازی های این هفته رقابت های سری آ ایتالیا بین دو تیم ناپولی و لاتزیو باشد . این دیدار در ورزشگاه المپیک رم برگزار می شود و لاتزیو امیوار است که بتواند با پیروزی در مقال ناپولی به صدر نزدیک تر شود . لاتزیوی میزبان هم اکنون 10 امتیازه است و در جایگاه چهارم جدول حضور دارد . اختلاف این تیم با صدرنشینان 2 امتیاز است و می تواند با پیروزی در مقابل ناپولی صدرنشین حتی جایگاه این تیم را تصاحب کند البته این کار خیلی ساده نیست زیرا ناپولی در هفته گذشته 6 گل به بنتو زده و از آمادگی بالای برخوردادر است . همچنین این تیم در صدر جدول حضور دارد و رقابت تنگاتنگی با اینتر و یونتوس دارد .

لالیگا اسپانیا

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی

برنامه رقابت های هفته پنجم لالیگا اسپانیا به شرح زیر است :

چهارشنبه 29 شهریور

بارسلونا - ایبار                                  00:30 
لگانس - خیرونا                                   22:30
بیلبائو - اتلتیکومادرید                     22:30
دیپورتیوو لاکرونیا - آلاوس               23:30

پنجشنبه 30 شهریور

رئال‌مادرید - بتیس                            00:30
سویا - لاس پالماس                            00:30
ویارئال - اسپانیول                              22:30
سلتاویگو - ختافه                                23:30
لوانته - رئال‌سوسیداد                        23:30

مهم ترین بازی هفته پنجم رقابت ها لالیگا اسپانیا:

 

رئال مادرید -  بتیس / بازگشت رونالدو و اید زیدان به کسب 3 امتیاز 

شاگردان زیدان اگر چه انتظار می رفت فصل را رویایی آغاز کنند اما آن ها موفق نبودند و به دلیل غیبت بسیاری از بازیکنانشان از جمله رونالدو ، بنزما ، مارسلو و راموس در 4 هفته قبل با مشکل مواجه شدند و 2 برد و 2 تساوی کسب کردند تا با بارسلونا اختلافی 4 امتیازی داشته باشند و به جایگاه چهارم جدول برسند . با این حال آن ها در این هفته بازیکنان خود را کامل در اختیار دارند و انتظار می روند که بتوانند به یک برد شیرین خانگی دست یابند . رئالی ها هفته گذشته هم موفق شدند با درخشش بازیکنان جوان خود رئال سوسیداد را در خانه اش شکست دهند.

انتهای پیام /

نگاهی به بازی های این هفته اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار