فاطمه جعفری محمودآبادی و بهاره بدرآبادی، سنگ نوردان کرمانی، به ترتیب در رشته های سرطناب و سرعت به مرحله ی نیمه نهایی مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عصمت گنجعلی پور، نایب ربیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان با اعلام اینکه بیست و پنجمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان از دوشنبه 27 شهریور جاری با رقابت 164 سنگ‌نورد مرد و زن از 10 کشور جهان در تهران آغاز شد، گفت: از استان کرمان، اعظم کرمی، حدیث نظری، بهاره بدرآبادی در رشته سرعت و فاطمه جعفری محمودآبادی در سه رشته سرطناب، بولدرینگ، سرعت به عنوان بازیکن، سجاده سلطانی نژاد به عنوان مربی تیم ملی سنگ نوردی و راضیه هاشمی و امین راینی نژاذ به عنوان داور، در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

وی افزود: این رقابت‌ها در سه ماده «سرعت»، «بولدرینگ» و «سرطناب» به مدت 4 روز بر روی دیواره تازه تأسیس «مجموعه سنگ‌نوردی مگاپارس» انجام می شود و سنگ‌نوردان از 10 کشور ِچین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، سنگاپور، چین تایپه و ایران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

گنجعلی پور به نتایج روز نخست این دوره از رقابت ها اشاره کرد و بیان داشت: در نخستین روز رقابت ها، فاطمه جعفری محمودآبادی و بهاره بدرآبادی به ترتیب در رشته های سرطناب و سرعت به مرحله ی نیمه نهایی صعود کردند.

وی تصریح کرد: عصر امروز بهاره بدرآبادی در مرحله ی نیمه نهایی رشته ی سرعت انفرادی و فاطمه جعفری محمودآبادی در مرحله ی مقدماتی بولدرینگ بازی دارند.

گنجعلی پور یادآور شد: فردا نیز علاوه بر اینکه مرحله ی مقدماتی رشته ی سرعت تیمی آغاز می شود، فاطمه جعفری محمودآبادی هم در مرحله ی نیمه نهایی سر طناب بازی دارد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان از دوشنبه 27 شهریور جاری با رقابت 164 سنگ‌نورد مرد و زن از 10 کشور جهان در تهران آغاز شد.

انتهای پیام/ب

بیست و پنجمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار