معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت ماه محرم و همکاری معتمدین و هیات مذهبی اردبیل 72نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان را آزاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل در جلسه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان اردبیل که با حضور اعضای ستاد و روسای برخی از محلات شش گانه، معتمدین و ریش سفیدان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ستاد دیه ستاد مردمی است که فلسفه آن کمک برای آزادی زندانیانی است که به دلیل محکومیت غیر عمد در زندان ها به سر می برند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم بر ضرورت استفاده از ظرفیت این ماه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تاکید کرد و گفت: نوعدوستی، کمک به نیازمندان و نذورات از مهمترین ظرفیت های ماه محرم است که تلاش می کنیم با استفاده از آن 72 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان را آزاد کنیم.

خدادادی خاطر نشان کرد: برای آزاد سازی این زندانیان مبلغ 360میلیون تومان نیاز داریم که امیدوارم با حمایت و همکاری دستجات عزاداری محلات ششگانه و دیگر مساجد و هیات های مذهبی مبلغ مورد نظر را جمع آوری کنیم.

 

انتهای پیام/ح

برای آزاد سازی این زندانیان مبلغ 360میلیون تومان نیاز داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار