فرماندار تهران گفت: با توزیع برچسب‌های طرح ترافیک در میان سرویس‌ مدارس، این خودروها می‌توانند به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک وارد شوند.

ورود سرویس‌ مدارس به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد مانعی ندارد/ حضور کارمندان در محل کار با تأخیر یک ساعته تا 15 مهرماهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سرویس مدارس که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید یک میلیون و 100 هزار دانش آموز به مدرسه می‌روند و در این راستا پیش بینی می‌شود که 20 درصد این جمعیت از سرویس مدارس استفاده کنند.

وی افزود: با توزیع برچسب‌های طرح ترافیک در میان سرویس‌ مدارس، این خودروها می‌توانند به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک وارد شوند.

وی عنوان کرد: با همکاری اتوبوسرانی و تاکسیرانی نسبت به جابجایی دانش‌آموزان اقدام خواهد شد، همچنین رانندگان سرویس مدارس باید هرماه تست سلامت انجام دهند.

فرماندار تهران عنوان کرد: طرح‌ ترافیکی در اختیار رانندگان سرویس مدارس قرار می‌گیرد و آن ها می‌توانند دانش‌آموزان را در مسیرهای طرح زوج و فرد و طرح ترافیک جابجا کنند.

وی عنوان کرد: والدین دانش‌آموزان باید از سرویس‌های مجاز تأیید شده از سوی شهرداری استفاده کنند و در صورت بروز هر گونه اتفاقی برای فرزندان آن ها، مسئولیت آن بر عهده والدین است و ما هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیریم.

فرهادی گفت: پیش‌بینی می‌شود که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 240 هزار دانش‌آموز از سرویس مدارس استفاده کنند.

فرماندار تهران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه برچسب‌های سرویس مدارس از سوی 5 دستگاه مربوطه از جمله پلیس، فرمانداری، تاکسی‌رانی، آموزش و پرورش و اتوبوسرانی، بیان کرد: شرح وظایف برای هر دستگاه در خصوص سرویس مدارس مشخص شده و از امروز برچسب‌‌های سرویس مدارس نصب می‌شود تا از این طریق پلیس و والدین این سرویس‌ها را شناسایی کنند.

وی در پایان با اشاره به تاخیر ورود کارمندان در ادارات گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای هفته اول مهرماه و افزایش حجم ترافیک شهری، با اجازه دولت کارمندان تمامی موسسات، مجاز هستند که با یک ساعت تاخیر کار خود را  آغاز و از مرخصی ساعتی استفاده کنند و تاخیر یک ساعته کارمندان تا 15 مهرماه بلامانع است.

انتهای پیام/

تأخیر یک ساعته کارمندان در دو هفته اول مهرماه مانعی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار