مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با آغاز سال تحصیلی 40 دستگاه خودروی نظارتی با 80 نفر ناظر در سطح شهر بر فعالیت سرویس‌های مدارس نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی علوی‌مقدم افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید روزانه بیش از 70 هزار دانش‌آموز در مشهد توسط 7 هزار ناوگان سرویس مدرسه جابه‌جا می‌شوند.

وی گفت: از این تعدا 4هزار و 100نفر راننده خانم و 3هزار و 500 نفر راننده آقا هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به این حجم نیازمند کنترل و نظارت در تمام ابعاد هستیم که در این راستا طبق آیین‌نامه باید بر تعداد سرنشین، مشخصات خودرو و ساعت رفت و برگشت سرویس‌های مدارس نظارت شود.

علوی‌مقدم افزود: رانندگان سرویس مدارس باید صلاحیت اخلاقی و بهداشتی داشته باشد و از طرف دیگری خودروهایی با عمر 11 سال به پایین که دارنده بیمه مخصوص خودرو و سرنشین هستند امکان سرویس‌هی به دانش‌آموزان دارند.
وی گفت: طبق مصوبه خودروهای پراید، تیبا، سمند، پژو، ال 90 با حداکثر 4 نفر سرنشین و خودروهای ون سواری و مینی‌بوس امکان سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را دارند.

علوی‌مقدم با بیان اینکه تمامی خودروها باید دارای آرم سرویس مدرسه باشند، گفت: نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید طبق قانون مشخص است و نباید بیشتر از آن هیچ هزینه دیگری دریافت شود با این حال والدین می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ای که در سایت سازمان تاکسیرانی موجود است مراجعه و قیمت تقریبی سرویس مدرسه مورد نظر خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام// م.م

نظارت سازمان مدیریت تاکسیرانی مشهد به سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.