رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: امسال ۴ هزار نوآموز آبادانی با شرکت در جشن عاطفه ها ورودشان به مدرسه را جشن گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اعظم قاسمی زاده صبح امروز در آئین جشن غنچه ها که به طور نمادین در دبستان فرهنگ واقع در میدان فرزاد طاهری برپا شد، خطاب به خانواده ها افزود: لازم است تا فعالیت ها و آموزش های دوره پیش دبستانی را جدی گرفته و در روند تعلیم و تربیت با مسئولان مدرسه در تعامل سازنده باشید.

وی گفت: نهادینه شدن فعالیت های آموزشی و پرورشی بایستی در دوران پیش دبستانی آغاز شود و کودک در این سن آماده پذیرش هر نوع آموزش برای قرار گرفتن در مسیر صحیح را دارد.

قاسمی زاده تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خوب و صمیمانه تمامی همکاران در آموزش و پرورش و به خصوص مدیران مدارس و مشارکت و همراهی برخی دستگاهها از جمله نوسازی مدارس، منطقه آزاد اروند، شهرداری، بسیج و فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط، تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آغاز یک سال تحصیلی خوب و پربار و قرار گرفتن دانش آموزان در فضایی مناسب و مطلوب که فرصت فراگیری بهتر دروس را می دهد، مهیا شده است. 

امروز با ورود نوآموزان و اولیای آنان به مدرسه همراه با پیچیدن بوی اسپند در فضا، مدرسه  روح تازه ای یافت و نوآموزان با رد شدن از زیر قرآن و ذکر و یاد خدا آرزو کردند تا سال تحصیلی خوب، موفق و پرباری را داشته باشند.

پخش سرود ملی، خواندن سرود های دسته جمعی توسط نوآموزان و پخش آهنگ های کودکانه در فضای مدرسه حال و هوای خاصی به این جشن داده بود، خانواده ها به همراه فرزندانشان دقایقی را در گوشه و کنار مدرسه به بازدید پرداختند تا فرزندانشان با جو مدرسه بهتر و راحت تر آشنا شوند.

انتهای پیام/د

برگزاری جشن غنچه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.