رئیس شورای اسلامی شهررشت اجرایی شدن طرح جامع ترافیک رشت را خواستار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت:تصویب طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت در شورای عالی از دستاوردهای خوب شورای شهر است وباید هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود .

وی افزود:بررسی طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت از دوران فعالیت شورای دوم رشت آغازشد.

رئیس شورای اسلامی شهررشت بااشاره به اینکه معضل ترافیک رشت باید هر چه سریعتر برطرف شود گفت : طرح جامع ترافیک رشت بارها برای تصویب به شورای عالی ارسال شد و در نهایت به تصویب رسید .

علوی تصویب طرح جامع ترافیک در رشت را گام نخست در رفع مشکلات ترافیکی دانست وافزود: برای ادامه این مسیر نیازمند بررسی های مجدد کارشناسانه ونگاهی عمیق به ترافیک رشت ومشکلات پیرامون آن هستیم.

وی با بیان اینکه بااجرایی شدن طرح جامع ترافیک شهروندان به وضوح مزایای آن رامشاهده خواهند کرد گفت: در برخی از مسیرهای اصلی شهر در ساعاتی در ظهر شاهد اوج ترافیک هستیم و این مشکل باید چاره اندیشی شود .

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به مصوبه احداث ایستگاه های اتوبوس در رشت افزود: وضعیت فعلی ایستگاه های اتوبوس نامناسب و در شان شهروندان نیست.

علوی تصریح کرد: احداث بیش از یکصد ایستگاه اتوبوس مناسب و زیبا در نقاط مختلف رشت ضمن زیباسازی فضای شهری موجب رفاه حال شهروندان فهیم رشت خواهد شد .

 

انتهای پیام/ق

 

طرح جامع ترافیک رشت تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
چه وقت اجرایی میشه.........