نمایشگاه عکس انفرادی "بهار رستمیان" به عنوان رخداد برگزیده فرهنگی و هنری هفته فرانسوی در کاشان در نگارخانه سهراب سپهری این شهر گشایش یافت.

این عکاس کاشانی، در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این‌نمایشگاه با همکاری هتل سرای عامری ها از ۲۶ الی ۳۱ شهریور در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه سهراب سپهری در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 بهار رستمیان، تصریح‌کرد: 23 قطعه عکس از آثارش در اندازه 30*45 با ژانر مستند اجتماعی و موضوعاتی از منطقه فرهنگی کاشان را در این نمایشگاه به مدت شش روز در معرض دید علاقهمندان قرارداده‌است.

وی افزود: آثار وی در نمایشگاه بر اساس اهداف برنامه ریزی شده یک هفته فرانسوی در  خانه عامری ها کاشان برپاشده بود که در بخش عکس به عنوان یکی از برگزیدگان این رخداد فرهنگی و هنری معرفی شد.

به‌گفته‌وی، کاشان با برخورداری از یک پیشینه تاریخی دارای شاخصه های فرهنگی و اجتماعی منحصر به فردی است که هر عکاسی را برای ثبت این ویژگی های زندگی مردمان این دیار علاقمند می سازد.

رستمیان در پایان اظهارداشت: وی سعی کرده‌است در آثار خود علاوه بر نشان دادن برخی مشاغل که با وجود صنعتی شدن همچنان در حال فعالیت یه سبک قدیم در جریان است لحظات زندگی مردم بویژه در خانه های قدیم آنها را با دوربین عکاسی ثبت کند.

 

انتهای پیام/م

 

آثار عکاس کاشانی رخداد برگزیده هفته فرانسوی در کاشان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.