علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با امام جمعه تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دیدار در مسیر بازگشت لاریجانی از ارومیه به تهران و در محل فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام شد که در آن سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و مقامات لشکری آذربایجان شرقی نیز خضور داشتند.
این دیدار بدون حضور خبرنگاران صورت گرفت.
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر چند ساعته به آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا و منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس حضور یافت و از مجتمع گلخانه ای تالار امین این منطقه با ظرفیت تولید سالانه 20 هزار تن گوجه صادراتی، بازدید کرد.
منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در همسایگی با کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع است.
این منطقه با 51 هزار هکتار وسعت به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و در چهار محدوده منفصل جلفا (مرز ایران و نخجوان) با 20 هزار و 500 هکتار، نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) با 411 هکتار، محدوده خداآفرین با پنج هزار و 700 هکتار و محدوده قلی بگلو (مرز ایران و آذربایجان) با 25 هزار هکتار مجری سیاست ها و ماموریت های اقتصادی تعریف شده است.

انتهای پیام/خ

لاریجانی امروز در سفری به آذربایجان غربی از وضعیت دریاچه ارومیه نیز بازدید کرده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.