مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دومین همایش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید علی موسوی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دومین همایش تجلیل از فعالان و برترین های حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند در تاریخ 28 شهریورماه برگزاری می شود .

وی گفت: این همایش به منظور تجلیل از فعالان صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند و به مناسبت روز جهانی جهانگردی برگزار می شود.

موسوی تصریح کرد: توسعه گردشگری منطقه با وجود پتانسیل های فرهنگی، وجود جاذبه‌های متنوع ، فضاهای سبز و مراکز خرید و بازارها جزء اولویت های سازمان منطقه آزاد اروند می باشد .

وی از گردشگری به عنوان فرآیندی نام برد که در آن غبار فراموشی از شخصیت ها، نمادها و اسطوره ها زدوده می شود. به همین دلیل قصد داریم تا با قدردانی و تجلیل از فعالان و خادمان عرصه بزرگ صنعت گردشگری ضمن ایجاد انگیزه در آنان، زمینه ارتقاء سطح کیفی خدمات و ایجاد اشتغال پایدار را نیز موجب شویم .

گفتنی است؛ دومین همایش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند روز سه شنبه 28 شهریورماه جاری ساعت 10 صبح با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی در محل سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/د

برگزاری همایش برترین ها و فعالان صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.