مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز گفت: در ایام اخیر 20 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این شهرستان اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی  امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به مشکلات مدد جویان تحت پوشش و سعی در حل این مشکلات با استفاده از منابع کمیته و همچنین مشارکت خیرین است.

وی افزود: در بحث جوانان و ازدواج اعطای جهیزیه به نوعروسان، هدیه به پسران مددجوی در شرف ازدواج، فراهم کردن شرایط برای ازدواج آسان، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان مددجو از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ترویج سنت حسنه ازدواج است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز تصریح کرد: در ایام اخیر 20 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این شهرستان اهدا شد.

مومی اردستانی بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل 16 مورد اقلام از قبیل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، سرویس آشپزخانه، اتو، فرش و ... بود که همه اقلام آن تولید ایران بوده و توسط خیر نطنزی مقیم تهران تهیه و بین نوعروسان کمیته امداد توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر اهدای 20 سری جهیزیه مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد از محل درآمد صدقات و کمک‌های امانی به‌حساب نوعروسان نیز واریز شد، خاطر نشان کرد: در ایام دهه ولایت نیز با حمایت خیرین عزیز تعداد 800 پرس غذای گرم در بین مددجویان توزیع شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.