یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان «سرخه» در مزار شهدای شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت : یادواره 200 شهید شهرستان «سرخه» در مزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان با اشاره به زمان برگزاری این یادواره بیان کرد: یادواره شهدای شهرستان سرخه در روز پنجشنبه 30 شهریورماه امسال پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

وی تصریح گرد: حجت‌الاسلام علی غلامرضایی مدرس حوزه علمیه از قم به‌عنوان سخنران در این مراسم حضور دارد.

 

دیابی اظهار داشت : برگزاری گروه سرود، حضور خوانندگان برجسته دفاع مقدس، گروه اسراع و اجرای رزمایش ویژه مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان با اشاره به هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان افزود : برگزاری یادواره‌های شهدا ازجمله شاخص‌ترین فعالیت‌هایی است که در این عرصه مؤثر است.

 

وی ترویج روحیه شهادت‌طلبی را مهم‌ترین هدف این مراسم‌ها دانست و بیان داشت : روحیه شهادت‌طلبی یک عامل محکم برای تقویت بنیه دفاعی کشور است که این مسئله موجب هراس دشمنان این مرزوبوم می‌شود.

 

دیابی افزود : حفظ انقلاب و دستاوردهای دفاع مقدس از رسالت‌های مهم مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی در این عرصه است که یادواره‌های شهدا ظرفیت مطلوبی برای تبیین این دستاوردها و تفهیم و انتقال آن به نسل‌های بعدی این انقلاب است.


انتهای پیام / ذ


ترویج روحیه شهادت طلبی مهم ترین هدف از برگزاری یادواره شهدای سرخه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.