رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تداوم خدمات رسانی درمانی به ۶ دانش آموز مصدوم هرمزگانی در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از روند خدمات رسانی درمانی به دانش آموزان مصدوم هرمزگانی گفت: از ۳۴ دانش آموز مصدوم هرمزگانی که جمعه ۱۰ شهریورماه جاری در حادثه واژگونی اتوبوس آسیب دیده بودند، ۲۸ نفر از بیمارستان مرخص شدند و خدمات رسانی درمانی به ۶ مصدوم دیگر ادامه دارد.

وی افزود: ۶ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس همچنان در بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز بستری هستند و حال عمومی و سطح هوشیاری همه این دانش آموزان خوب است.

ایمانیه اظهار کرد: اعمال جراحی لازم برای این گروه از دانش آموزان هرمزگانی به پایان رسیده و آن‌ها شرایط بهبودی کامل را در پیش رو دارند.

وی، که به دلیل سفر حج، با تاخیر به عیادت مجروحان حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی آمده بود، ادامه داد: برخی از اعمال جراحی ترمیمی و زیبایی نیز به صورت کاملا رایگان برای این دانش آموزان تجویز و انجام شده است.

ایمانیه بیان کرد: از ۳۴ مصدوم پذیرش شده در بیمارستان‌های امام حسن مجتبی (ع) داراب، نمازی و شهید رجایی شیراز، هم اکنون ۶ مصدوم در بیمارستان شهید رجایی و ۲ مصدوم در بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند و بقیه مصدومان نیز به آغوش خانواده‌ها بازگشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: همه هزینه‌های درمان و بستری این دانش آموزان رایگان است و علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی شیراز برخی از اقلام جانبی حرکتی و ارتوپدی را نیز برای این دانش آموزان تامین کرده و موجب افزایش رضایت خانواده‌های دانش آموزان از دانشگاه و کادر بیمارستانی شده است.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و ۵۹ دقیقه بامداد جمعه ۱۰ شهریور در شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آن‌ها و همچنین مالک اتوبوس جان باختند و ۳۴ نفر مصدوم شدند.

پلیس راه استان فارس علت حادثه را خواب آلودگی راننده عنوان کرد.
انتهای پیام/ر

خدمات رسانی به دانش آموزان مصدوم هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار