مراسم بزرگداشت شهید نکونام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور خانواده شهید برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  در این مراسم که با حضور مسوولین دانشگاه، دانشجویان، بسیج طلاب و آستان قدس رضوی برگزار شد رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی  بااشاره به آیات و روایات و اتفاقات تاریخی و اسلامی گفت: شهدا انسان‌های خودساخته‌ای هستند که توانسته اند در جهاد اکبر پیروز شوند.


حجت السلام فرزانه گفت: ما پس از هشت سال مقاومت در برابر هجمه نظامی رژیم صهیونیستی بعث توانستیم الگو‌هایی از صبر و استقامت را به جهانیان و نسل‌های آینده معرفی کنیم.

وی گفت: آن درس‌هایی که ما در دفاع از میهن و اسلام گرفتیم اکنون نتیجه اش را در جهاد و دفاع از حرم می‌بینیم که ثمره اش حججی‌ها وامثال این شهید می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: ما امروز با دشمن قداره بدست روبه رو ایم و با گفتگو و امتیاز دادن به جایی برسیم، چون زبان منطق نمی‌داند.

در این مراسم با حضور حجت السلام فرزانه و اربابی مشاور قائم مقام تولیت آستانقدس رضوی از خانواده شهید علیرضا نکونام تجلیل شد.
 
شهید علیرضا نکونام شهید تازه تفحص شده دانشگاه علوم اسلامی رضوی است که در تاریخ ٢٦ تیرماه در گلپایگان اصفهان تشییع و بخاک سپرده شد.
 
این شهید ورودی کارشناسی سال ٦٤ این دانشگاه در سال ٦٥ در ام الرصاص به شهادت رسید.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

تجلیل از خانواده شهید علیرضا نکونام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.