مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مهلت تیم‌ها برای دریافت مدرک حرفه‌ای را تا روز تاسوعا اعلام کرد.

سهیل مهدی در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت باشگاه ها برای دریافت مجوز حرفه ای اظهار کرد: باشگاه ها تا روز تاسوعا فرصت دارند تا مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه ای به فدراسیون فوتبال ارائه بدهند.

 او ادامه داد: باشگاه ها برای دریافت مجوز حرفه ای خود باید وضعیت  بدهی های خود را مشخص کنند. همچنین اساسنامه باشگاه ها، وضعیت تیم های پایه ، اماکن و زیر ساختارها، صورت حساب مالی و چارت سازمانی باشگاه ها  در دریافت مدرک حرفه ای اهمیت دارند.

مسئول صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها درباره مهلت AFC به باشگاه ها برای حل بدهی های خود بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا یک ماه به باشگاه ها فرصت داده تا وضعیت بدهی های خود را مشخص کنند و اگر اقدامات باشگاه ها در حل بدهی هایشان مثبت باشد در آن صورت AFC   یک ماه دیگر هم به آنها مهلت می دهد تا از لیگ قهرمانان آسیا محروم نشوند.

مهدی درباره اینکه مهلت باشگاه ها برای تعیین وضعیت بدهی های خود به AFC به پایان رسیده است، بیان کرد: باشگاه ها چند روز دیگر مهلت دارند تا بدهی های خود را تعیین تکلیف کنند و این زمان تمدید نمی شود. به هر حال کمیته انضباطی AFC  بعد از مهلت قانونی در مورد حضور باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می گیرد.

او بیان کرد: اگر باشگاه ها تا روز تاسوعا نتوانند مجوز حرفه ای دریافت کنند در آن صورت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا  به مسئولان اجرایی AFC معرفی نمی شوند.

باشگاه نفت بخشی از مدارک خود را تحویل داد 

مهدی درباره وضعیت باشگاه نفت تهران تصریح کرد: مسئولان این باشگاه بخشی از مدارک را به فدراسیون فوتبال ارسال کردند ودر حال حاضر پرونده این باشگاه را بررسی  می کنیم تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد. ما به صورت شبانه روزی از باشگاه ها مدارک می گیریم تا به باشگاه ها در اصلاح اشکالات پرونده شان کمک کنیم.

سیستم درآمدزایی باشگاه ها باید شفاف باشد 

مسئول صدور مجوز حرفه ای درباره اینکه بلیت فروشی در دریافت مجوز حرفه ای تاثیر دارد یا نه! بیان کرد: بلیت فروشی جزء منابع درآمد زایی باشگاه ها است و ارتباطی به دریافت مجوز حرفه ای ندارد اما سیستم درآمدزایی باشگاه ها باید شفاف باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من به باشگاه ها توصیه می کنم که در زمان مقرر مدارک خود را ارائه بدهند و تحویل مدارک را به روز آخر موکول نکنند چرا که AFC زمان دریافت مدارک را تمدید نمی کند. اگر 16 تیم حاضر در لیگ برتر به موقع مدارک خود را تحویل بدهند در آن صورت زمان برای اصلاح مدارک خود دارند.

 

انتهای پیام/  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار