خیران و حامیان در قالب طرح محسنین ۵۹۶ میلیون تومان به ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بهشهر در ۵ ماه نخست امسال کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم اسدی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر با بیان اینکه حامیان و خیران در این شهرستان با این نهاد برای  خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان همکاری  خوبی  دارند، گفت:حامیان وخیران بهشهری ۵۹۶ میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین در ۵ ماه نخست امسال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی افزود:  کمک حامیان و خیران در این شهرستان به ایتام و مشمولان طرح محسنین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۷ درصد رشد داشت.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گفت: ۲ هزار و ۴۲۰ نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی ۴۲۷ نفر از ایتام ومشمولان طرح محسنین را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه حامیان در بخش‌های  عمرانی،   فرهنگی، درمانی و تحصیلی به  ایتام و مشمولان طرح محسنین در ۵ ماه نخست امسال کمک کردند، افزود:  طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در کمک  مادی و معنوی به ایتام  اجرا شده است.

اسدی گفت: مردم نوعدوست بهشهر می‌توانندبا شماره گیری آنی پرداخت   #۱*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق  تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، در کمک به ایتام به کمیته امداد یاری رساندند.

وی افزود: ۵ هزار و  ۷۳۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهشهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

خیران بهشهری در طرح ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.