جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دولت میانمار با چراغ سبز استکبار و رژیم صهیونیستی مبادرت به نسل‌کشی مسلمانان میانمار می‌کند.

چراغ سبز استکبار به نسل‌کشی مسلمانان در میانمارحجت‌الاسلام‌عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جنایت‌های بی‌رحمانه دولت میانمار علیه مسلمانان، اظهار کرد: مجامع بین‌المللی در برابر نسل‌کشی مسلمانان در میانمار سکوت اختیار کرده و از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات سازمان ملل در قبال جنایت‌های دولت میانمار، گفت: سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را تجهیز کننده تسلیحاتی ارتش میانمار می‌داند، اما در قبال این جنایت‌ها سکوت اختیار کرده و عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: مجامع بین‌الملل از جنایت‌های دولت میانمار حمایت کرده و در قبال نسل‌کشی مسلمانان به رئیس دولت میانمار جایزه صلح نوبل اهدا کرده‌اند و این نشانه ظلم علیه مسلمانان است.

وی در ادامه گفت: دولت میانمار با چراغ سبز استکبار و رژیم صهیونیستی مبادرت به نسل‌کشی مسلمانان میانمار می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تحولات منطقه، تصریح کرد: امیدی به مجامع بین‌المللی و کشور‌های غربی در قبال نسل‌کشی علیه مسلمانان نیست، چرا که آنها هیچ عکس‌العملی در قبال این جنایت‌ها ندارند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان و دستگاه دیپلماسی نباید اجازه دهند جنایت‌ها علیه مسلمانان مظلوم میانمار ادامه پیدا کند، گفت: کشور‌های اسلامی باید به دور از اختلافات و جناح بندی‌های قومی و قبیله‌ای این نسل‌کشی را محکوم کرده و با غیرت ملی و دینی وارد صحنه شوند.

انتهای پیام/

سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایت‌های مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار