عباسی: مقابل پیکان در ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان می‌رویم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: بازی سیاه جامگان مقابل پیکان در استادیوم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری بازی های تیم سیاه جامگان در ادامه فصل در استادیوم امام رضا(ع) اظهار کرد: روز گذشته به همراه مهدی برادران و رضا مهاجری به دیدار ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی رفتیم و قرار بر این شد که طبق برنامه‌ریزی بازی سیاه جامگان مقابل پیکان در استادیوم امام رضا (ع) برگزار شود.

او ادامه داد: طبق صحبت‌های پیمانکار زمین ورزشگاه هر 12 روز امکان انجام بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) وجود دارد و ما و تیم پدیده ناچاریم برخی بازی‌های خودمان را در ادامه فصل در ورزشگاه ثامن برگزار کنیم.

مالک باشگاه باشگاه سیاه‌جامگان در ادامه در مورد هزینه‌ای که آستان قدس برای 2 نماینده شهر مشهد جهت بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) در نظر گرفته است، گفت: هنوز مبلغی به صورت رسمی به ما پیشنهاد نشده و به زودی قرار است این اتفاق رخ دهد.در هر صورت مطمئنم که این اتفاق می تواند به سود فوتبال ایران و شهر مشهد باشد. همچنین برگزاری بازی در استادیوم تازه تاسیس امام رضا(ع) می تواند باعث حضور بیشتر هوادارانمان شود.

عباسی درباره بازی این هفته سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد تبریز بیان کرد: بازی در مشهد و برابر تیم بحران زده گسترش فولاد خیلی سخت است و امیدوارم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و به روند نتایج خوبمان همچنان ادامه دهیم. هر2 تیم به لحاظ جدولی در جایگاه های متفاوتی قرار دارند و بازیکنان گسترش فولاد با توجه به تساوی هفته قبل مقابل نفت طلاییه از روحیه بالایی برخوردار بوده و برای پیروزی به مشهد می آیند اما امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی خودمان به نحو احسن استفاده کنیم ،در پایان با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/

اظهارات مالک باشگاه سیاه جامگان درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار