کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما نیاز به حمایت مسئولان دارد و طاهری به تنهایی نمی تواند مشکلات را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجلال حسینی پس از شکست این تیم مقابل پیکان اظهار کرد: بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند. آنها تلاش کردند اما به دلیل بازی سختی که مقابل الاهلی داشتیم و فشاری که روی آنها وجود داشت نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم و به برتری برسیم. بسیاری از تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و روی یک ضدحمله گل می‌زنند. ما باید بتوانیم با این ترفندها مقابله کنیم.

فدراسیون اقدامی برای حل مشکل میزبانی تیم پرسپولیس نمی کند 

او درباره میزبانی پرسپولیس در عمان مقابل الهلال عربستان بیان کرد: باشگاه در حال تلاش کردن است تا دبی را به عنوان میزبان بازی برگشت با الهلال عربستان انتخاب کند اما متاسفانه فدراسیون تلاشی در این باره نمی‌کند. وضعیت ما در امارات بهتر است زیرا طرفداران بیشتری داریم.

حسینی درباره شایعات پیرامون جدایی او بیان کرد: نمی‌دانم چرا بعضی از رسانه‌ها چنین مطالبی می‌نویسند که آدم تعجب می‌کند. من شرایطم روز به روز بهتر می‌شودو به امید خدا به ترکیب اصلی باز خواهم گشت.

بلیت فروشی حق باشگاه پرسپولیس است 

کاپیتان پرسپولیس درباره حق بلیت‌فروشی دیدارهای این تیم بیان کرد: بازیکن‌های ما نهایت تلاششان را می‌کنند و به نظر من این حق باشگاه است که پولی که هواداران ما بابت تماشای دیدار ما پرداخت می‌کند به باشگاه و بازیکنان برسد. این حق مسلم ماست اما نمی‌دانم چه کارهایی انجام می شود تا این حق به صاحبش نرسد.

ما به ستاره های روی لباس فکر نمی کنیم 

حسینی درباره ستاره دوم پرسپولیس به منظور کسب قهرمانی در آسیا بیان کرد: ما به این ستاره‌ها فکر نمی‌کنیم. باشگاه شرایط سختی دارد و با پرونده های زیادی از جمله بدهی ژوزه درگیر است. موضوع مهم این است که تیم ما باید حمایت شود تا بتوانیم بعد از مدت‌ها نام ایران را دوباره در آسیا زنده کنیم. طاهری نمی‌تواند دست تنها با مشکلات بجنگد. ما در نیمه‌نهایی با تیمی بازی داریم که هر ساله قوی‌تر می‌شود و برای تقابل با آنها نیاز به حمایت داریم. 

او درباره مالک جدید باشگاه نفت تهران گفت: تاکنون با ما تماسی نگرفتند تا مطالباتمان را پرداخت کنند. به هر حال یک نفر مالک باشگاه نفت تهران شده است و امیدواریم به ما جواب بدهد.

او در پایان درباره خوشحالی مرتضی آقاخان پس از به ثمر رساندن گل پیروزی‌ بخش پیکان خاطر نشان کرد: حرکت خوبی نبود. او این را به یاد داشته باشد که بازیکنان ما این کار را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار