رییس فدراسیون کبدی از شکل گیری پایه و اساس کبدی کشور در مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: پایه و اساس ورزش کبدی در مدارس است، لذا بنا داریم برای آموزش و پرورش کلاس های داوری و مربیگری کبدی برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: کبدی خوزستان به لحاظ نیروی انسانی هیچ کمبودی ندارد، اما انتظار داریم که وحدت و همدلی در بدنه کبدی استان شکل بگیرد.

مقصودلو با بیان این که انتظار داریم طی دوره 4 ساله اتفاقات خوبی در ورزش کبدی خوزستان شکل گیرد تصریح کرد: اگر می خواهیم برای همیشه در آسیا و جهان عنوان دار باشیم باید حمایت خود را از ورزشکاران آقا و خانم دوچندان کنیم. تیم های کبدی ایران هر ساله در مسابقات آسیایی و جهانی یک پای فینال هستند و بعد ازهند در رده دوم آسیا قرار دارند.

رییس فدراسیون کبدی کشور با بیان این که همیشه حسرت غلبه بر تیم هندوستان و کسب عنوان قهرمانی را داریم، اذعان داشت: ما می توانیم افت محسوس کبدی کشور را جبران کنیم منتها باید در سرتاسر کشور توجه بیش تری به این رشته شود و تجهیزات و امکانات لازم را به نحو خوبی در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به توانایی بالای خوزستان در رشته کبدی اظهار کرد: هدف ما توسعه و گسترش ورزش کبدی در سطح کشور بوده، لذا در حد توان خود هر آن چه که کبدی خوزستان نیاز داشته باشد تامین می کنیم.

محمدرضا مقصودلو با اشاره به این که فدراسیون کبدی سال گذشته به عنوان سومین ورزش تیمی کشور شناخته شد گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزنیم و برای رسیدن به این جایگاه باید ارتباط خود را با مدارس، دانشگاه ها، نیروهای مسلح و بسیج بیش از پیش قوی تر کنیم.

وی با بیان این که خوزستان ظرفیت آن را دارد که به عنوان قطب کبدی کشور شناخته شود بیان کرد: ازگذشته تا به امروز شاهد استعدادهای درخشانی در کبدی این استان بودیم و امیدواریم مسیر پیشرفت این رشته در خوزستان سیر صعودی خود را داشته باشد.

مقصودلو اذعان داشت: امیدواریم در مسابقات آسیایی سال آینده شاهد عضویت کبدی کاران خوزستانی در تیم ملی باشیم همچنین توجه ویژه ای به بخش بانوان این رشته در استان شود.

انتهای پیام/گ

تاکید رییس فدراسیون کبدی بر شکل گیری پایه و اساس کبدی از مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.