مشایخی گفت: امیدوارم وزیر جدید در حمایت از هنرمندان پیشکسوت، فعال‌تر باشد و هر روز اخبار خوبی درباره آنها بشنویم.

وزیر جدید در حمایت از هنرمندان پیشکسوت، از وزرای قبلی پیشی بگیردبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، از استاد جمشید مشایخی عیادت کردند.

با توجه به کسالت چند روز اخیر استاد جمشید مشایخی و بستری شدن وی در بیمارستان برای رفع ضعف جسمانی، صبح امروز یکشنبه 26 شهریور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد به همراه مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در بیمارستان به عیادت این هنرمند کهنه کار تئاتر، سینما و تلویزیون رفتند.

ابتدای این دیدار با آرزوی سلامتی معاون توسعه مدیریت و منابع ارشاد، برای استاد مشایخی آغاز و با احوالپرسی سایر حاضرین همراه شد.

کاراندیش همچنین در ادامه اظهار داشت: هنرمندان پیشکسوت بزرگ‌ترین سرمایه‌های فرهنگ، هنر و به عنوان میراث فرهنگی ما هستند و برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حمایت مادی و معنوی از هنرمندان پیشکسوت است.

مشایخی نیز در این دیدار خود را خاک پای ملت ایران و خدمتگزار هنر خواند و از محبت همه کسانی که در این ایام جویای احوال وی بودند،  تشکر کرد.

در این دیدار، مشایخی جویای آخرین وضعیت موسسه هنرمندان پیشکسوت شد و به کاراندیش گفت: با توجه به اتفاقات خوبی که در این چند سال افتاده، امیدوارم وزیر جدید در حمایت از این موسسه از وزرای قبل پیشی بگیرد و هر روز شاهد اخبار و گزارش های خوبی درباره هنرمندان پیشکسوت باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: من خادم هنر و هنرمندانم. پس از این موقعیت و حضور شما بزرگواران که در مقام و مسئولیت هستید، استفاده می کنم و درد اعضای انجمن بازیگران را بازگو می کنم.

این هنرمند باسابقه، با انتقاد از نحوه انتخاب بازیگران در فیلم‌های سینمایی اظهار کرد: چرا با وجود انجمن‌های بازیگری، خانه سینما و این همه عضو هنرمند و بازیگر، باید شاهد حضور افرادی به عنوان بازیگر از بیرون این محیط باشیم تا هنرپیشه‌های حرفه‌ای بیکار بمانند؟

مشایخی در پایان گفت: من برای خودم نگرانی ندارم؛ ولی وقتی مشکلات عدیده هنرمندان بازیگر را می‌بینم، نمی‌توانم سکوت کنم.

 

انتهای پیام/

 

گلایه بازیگر پیشکسوت از بی‌توجهی به بازیگران حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار