رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز گچساران که خود را برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور آماده می‌کند و تمرینات خود را زیر نظر مهدی آزاد منجیری پیگیری می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حبیبی نژاد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از روز سی شهریورماه جاری آغاز می‌شود و تیم هندبال نفت و گاز در اولین گام در سالن مجموعه ورزشی پدخندق میزبان تیم پتروشیمی مارون خواهد بود.

حبیبی نژاد افزود: مسابقات این دوره با کاهش دو تیم نسبت به فصل قبل روبرو شده است و این نشان از سرمایه‌گذاری نکردن باشگاه‌های کشور در رشته‌ی هندبال دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با تیم هندبال نفت گچساران باید گفت که این تیم به تازگی از جام باشگاه‌های جهان در قطر بازگشته و نسبت به فصل گذشته چند تغییر در پست‌های مختلف داشته است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: از سوی دیگر سرمربی جوان و آینده دار این تیم چند بازیکن نوجوان این باشگاه را به خدمت گرفته تا هم از پتانسیل‌های فنی آن‌ها استفاده کند و هم تجربه‌ای به تجربیات آن‌ها اضافه کند.

حبیبی نژاد افزود: در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور ۸ تیم به مصاف یکدیگر می‌روند که برنامه‌ی هفته‌ی اول این رقابت‌ها بدین شرح است:

۳۰ شهریور نفت و گاز گچساران - پتروشیمی مارون ساعت ۱۶،

۳۰ شهریور هپکو اراک - صنعت مس کرمان ساعت ۱۶،

۳۱ شهریور سنگ آهن بافق - کبیر موتور کازرون ساعت ۱۶،

۳۱ شهریور نیروی زمینی تهران - فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۶

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.