تخلیه 21 هزار نفر از مکان‌های عمومی روسیه در پی تماس‌های تهدیدآمیز

روز شنبه بیش از ۲۱ هزار نفر از مردم سراسر روسیه به دنبال دریافت تماس‌هایی مربوط به تهدید بمب‌گذاری، از مکان‌های عمومی تخلیه شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، یک مقام روس اعلام کرد که روز گذشته (شنبه) بیش از 21 هزار نفر از مردم در 11 منطقه مختلف روسیه به دنبال دریافت تهدیدهایی درباره بمبگذاری در این کشور، از مکان های عمومی تخلیه شدند.

این منبع آگاه اعلام کرد: در ساعت 21:30 دقیقه به وقت محلی 57 تماس ناشناس در خصوص تهدید به بمب‌گذاری در ایستگاه های اتوبوس و قطار در بخشهای مهم کشور و میدان سرخ مسکو دریافت کردیم که به دنبال آن بیش از 21 هزار نفر از مردم در 11 منطقه مختلف از این مکان ها تخلیه شدند. این درحالیست که تاکنون هیچ ماده منفجره ای پیدا نشده است.

این منبع افزود: عملیات تخلیه مردم به هیچ وجه باعث ایجاد اختلال در روند حمل و نقل خودروها یا فعالیت زیرساخت ها نشده است.

در روزهای اخیر مقامات امنیتی روسیه تماس های ناشناسی در خصوص تهدید به بمب گذاری در ساختمانها، ایستگاه های راه آهن و اتوبوس و مراکز خرید سراسر این کشور دریافت کرده اند. روز سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته این تماس ها به اوج خود رسیده بود به گونه ای که باعث تخلیه بیش از 130 هزار نفر از مردم در سراسر این کشور شد.


انتهای پیام/

تماس‌های تهدیدآمیز موجب تخلیه 21 هزار نفر در مکان‌های عمومی روسیه شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار