علی لاریجانی در کلیسا ننه مریم ارومیه گفت: درد مشترک همه ادیان و مذاهب موضوع تروریسم است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در کلیسای ننه مریم گفت: توجه ویژه به اهل کتاب مخصوصا مسیحیان در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یک ریشه فکری دارد که همانا برگرفته از توجه تفکر اسلامی به پیروان اهل کتاب است.

 لاریجانی در جمع آشوریان کلیسای حضرت مریم ارومیه تصریح کرد: تردیدی نیست که در تفکر اسلامی همیشه توجه خاصی به اهل کتاب به ویژه مسیحیان شده است و در قرآن کریم، کمتر در مورد پیامبران به اندازه معجزات حضرت عیسی مسیح (ع) می‌بینیم که این امر نشان می‌دهد که نگاه اسلام و مسیحیت بسیار نزدیک است.

همه باید برای حذف تروریسم تلاش کنند/اسلام احترام زیادی به مسیحیت و اهل کتاب قائل است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز درد مشترک همه ما انسان‌ها تروریسم است و همه باید دست به دست هم دهیم تا بلای تروریسم را از منطقه دور کنیم.

 لاریجانی به حمله داعش به آثار مقدس مسیحیان و زندانی کردن آن‌ها در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مسیحیان دربند تلاش ویژه‌ای انجام داد

رییس قوه مقننه که همزمان با مراسم آشوریان مسیحی ارومیه در کلیسای حضرت مریم شرکت کرده بود از مسئولان استانی برای حفظ و مرمت این کلیسا قدردانی کرد و از آن‌ها خواست در حفظ میراث مسیحیان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

انتهای پیام/ی

درد مشترک همه ما انسان‌ها تروریسم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.