سردار مهماندار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

توقیف خودروی مسافرکشان پلاک شهرستان در تهران/ آمادگی پلیس راهور برای شروع سال تحصیلی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس با راننده های متخلفی که با پلاک شهرستان اقدام به مسافرکشی می کنند برخورد و خودروی آنها را توقیف می کند.

توقف خودرو های که با پلاک شهرستان در تهران اقدام به مسافرکشی می کنند/آمادگی پلیس برای شروع مدارسسردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور خودروهای پلاک شهرستان در شهر تهران و نحوه برخورد پلیس با آنها اظهار داشت: عده ای از راننده ها با خودروی پلاک شهرستان در شهر تهران تردد می کنند که این افراد  اغلب برای خرید، درمان و یا کارهای اداری وارد تهران شده اند. این راننده ها می تواند با خرید طرح ترافیک روزانه وارد منطقه زوج و فرد شود.

وی افزود: اما عده ای از راننده ها با خودرو پلاک شهرستان در میادین و سر چهارراه ها اقدام به مسافرکشی کرده و سبب انسداد خیابان ها می شوند. پلیس با این مسافرکش های غیرمجاز برخورد جدی و اقدام به توقیف خودرو  آنها می کند.

سردار مهماندار در رابطه با تمهیدات پلیس برای شروع سال تحصیلی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ آمادگی لازم برای شروع مدارس را دارد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نیاز است  علائم راهنمایی و رانندگی و فضای اطراف مدارس نوسازی شود که در این خصوص با شهرداری تهران هماهنگی های لازم را انجام داده ایم.

وی افزود: آموزش راننده های تاکسی به ویژه راننده های سرویس های مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سردار مهماندار تاکید کرد: هماهنگی مناسبی بین پلیس، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و تاکسیرانی ایجاد  و اقدامات مناسبی برای استقبال از دانش آموزان انجام شده و پلیس از ابتدای مهر ماه در تمام معابر شهر تهران حضور دارد.

انتهای پیام/

خودروی مسافرکشان پلاک شهرستانی توقیف می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
کاش به جای این طرح ها چاره ای برای بیکاری جوانان پیدا کنید
-
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
این پیکانهای قراضه بیشرف را که معلوم نیست از کدام دهکوره بیشرف امده اند و مثل خرند از سطح شهر پاک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۰۸:۰۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
عجب طرح قشنگی دادن دستشون درد نکند.. امار بیکاری به خاطر همین طرحهای ناشی بالا میره . بنده خدا از ناعلاجی میا تهران مسافرکشی وگرنه کسی خونه اش را رها نمیکنه تو شهر غریب بیایه....رکورد بیکاری در ایران به خاطر همین طرحهااست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
ببین چه بلایی بر سر این مردم آمده که از شهرستانها هم از زور بیکاری به تهران برای مسافر کسی میآیند.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
ایران فقط تهران نیست.
واقعیت یا شعار؟
آخرین اخبار