نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند در بافق برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه 24تیم در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند تصریح کرد:ورزشکاران در این دوره از مسابقات در رشته های بدمینتون ، بسکتبال ، دارت ، طناب زنی و بازیهای بومی استعداد های خود را به نمایش گذاشتند.

نارگانی گفت:این مسابقات به منظور انتخاب 5تیم برتر شهرستان و اعزام به مسابقات استانی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را نهادینه سازی ورزش در دستگاه های اجرایی و ایجاد نشاط و شادابی بین بانوان شاغل عنوان و بیان کرد:بستر سازی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در بین کارمندان دولت و گسترش فرهنگ کار گروهی در دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف این مسابقه بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به تشریح رتبه های برتر 5تیم منتخب شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد:مقام قهرمانی این دوره از مسابقات با امتیاز 802 به تیم فنی مهندسی شرکت سنگ آهن مرکزی رسید و تیم های کارخانجات و تعمیرات لکومتیو و تیم امور اداری سنگ آهن به ترتیب بر جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نارگانی افزود: تیم نظارت و فضای سبز سنگ آهن و تیم کمیته امداد امام خمینی مقام چهارم و پنجم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی بیان داشت:پنج تیم برتر در 27شهریورماه سال جاری به مسابقات استانی اعزام می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت:سرپرستی این دوره از مسابقات بر عهده رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان بافق بود.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند ادارات و ارگانهای بافق با حضور 24تیم در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Mauritius
غلام
۲۳:۳۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
خوب
Mauritius
غلام حضرت
۲۳:۱۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
عالی