طرح عمرانی نو‌سازی مسیرها و محورهای گردشگری داخلی شهر نیاسر منتهی به آبشار و تالار با هدف کاهش بار ترافیکی ناشی از افزایش تردد شهری در ایام محرم الحرام اجراشد.

شهردار نیاسر، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:یکی از این طرح ها  آغاز عملیات جمع آوری سنگ فرش قدیمی و آسفالت فرسوده خیابان شهید منتظری حدفاصل مسجد سجادیه تا مدرسه سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) در این شهر است.
 
سبحان نظری، با اشاره به اینکه هزینه نوسازی این مسیر تردد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال پیش بینی شده بود افزود: عملیات نوسازی مسیر با زیرسازی ، آسفالت و جدول گذاری خیابان شهید منتظری رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان به طول 300 متر از
انجام می‌شود.
 
وی، افزود: پروژه خیابان شهید منتظری یکی از مسیر های مهم ترافیکی و تردد گردشگران در نیاسر است که علاوه بر سبک کردن بار ترافیکی شهروندان و ترافیک حاصل از افزایش تردد شهری در ایام محرم نقش قابل توجهی دارد.
 
به‌گفته‌وی،مرحله اول شامل نوسازی عملیات جمع آوری سنگ فرش وآسفالت فرسوده و مرحله دوم شامل زیر سازی و آسفالت در مساحتی  به طول  300 متر و عرض 10 متر   بود که اجرای آن از روز شنبه 14مردادماه96 آغاز شد و 22 شهریور به پایان رسید.
 
نظری، ‌تصریح‌کرد: 3000 متر مربع تخریب کلی سنگ فرش پیشین، 2070متر مکعب خاکبرداری، 1860 متر مکعب تهیه و اجرای مصالح زیر ساختي و 345 تن آسفالت ریزی از جمله موارد انجام‌شده توسط شهرداری در طرح نوسازی این خیابان است.     
 
وی، در ادامه با اشاره به اینکه تعریض و آزادسازیها در محور خیابان امام خمینی حدفاصل میدان میراث تا حوالی دروازه پایین شهر نیاسر با همکاری مردم وکسبه این خیابان در حال اجرا است گفت: زیرسازی و آسفالت یک دست خیابان شهید منتظری ، اجرای فاز دوم این خیابان از نمایندگی آموزش پرورش تا میدان میراث فرهنگی ، دیگر خیابان های اصلی شهر از جمله خیابان بوستان و حضرت ولی عصر(عج) از دیگر طرح های انجام شده در مسیرهای داخلی شهر نیاسر است.
 
به‌گفته‌وی،بدیهی است که در آینده ای نزدیک محورخیابان شهید منتظری با عبور از سایت اداری و متصل شدن به محورخیابان امام خمینی،یکی ازمهم ترین محورهای گردشگری به آبشار و تالار خواهدبود و نقش بسزایی درکاهش بارترافیکی شهر در ایام گردشگری و هم چنین تقسیم عادلانه باراقتصادی گردشگران برای تمام نیاسرخواهدداشت.
 
شهردار نیاسر، همیاری و همکاری مردم و شورای اسلامی شهر در راستاي رفاه حال شهروندان و گردشگران را تاکیدکرد و گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون در بیش از10 نقطه از معابر اصلی و فرعی سطح شهر به میزان حدود575 تن با متراژ5000 متر مربع  روکش آسفالت و لکه گیری انجام شده و مابقی معابر در آینده انجام خواهد شد .
 
نظری، در پایان با تاکید بر اینکه شهرداری برای تامین قیر و آسفالت با مشکلات مالی مواجه است اظهارداشت: با وجود این مسائل اولویت خدمتگذاری بی منت یکی از وظایف خادمین شهرداری است که انتظار می رود با مشارکت، همراهی و همدلی عموم شهروندان، شاهد انجام سایر طرح های عمرانی و خدمات رسانی به مردم شریف نیاسر باشیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.