مدیر کل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان از جا به جایی 2 میلیون و 323 هزار و 621 نفر مسافر خبر داد.

جابه جایی بیش از 2 میلیون مسافر در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رودباری، مدیرکل  حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان به آمار موجود در 5 ماهه سال جاری  اشاره کرد وگفت: تعداد 224 هزار 971 سفر بر اساس صورت وضعیت صادر شده با وسايل نقليه عمومي انجام شده است.

وی افزود: بر اساس صورت وضعیت های صادر شده در 5 ماهه سال 95 نیز 250 هزار و 379 سفر انجام شده که حاصل این سفرها جابجایی تعداد 2 میلیون و 711 هزار و254 نفر مسافر بوده است.

 رودباری اظهار داشت: امسال  شاهد کاهش حدود 10 درصدی تعداد سفرها و حدود 15 درصدی در تعداد مسافران استفاده کننده از وسايل نقلیه عمومی بوده ایم.

 مدیر کل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل خاطرنشان کرد: تعداد رانندگان حرفه ای فعال در بخش مسافر 2 هزار و 894 نفر است که همگی دارای شرایط رانندگی با وسایل نقلیه عمومی و دارای كارت هوشمند رانندگی هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه، استان همدان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان پخش کننده ترافیک در منطقه غرب کشور به شمار می آید، عنوان کرد: ترافیک 8 استان از استان همدان عبور می کند و این استان 70 درصد ترافیک غرب کشور را تحمل می کند.

وی  یادآور شد: اين استان با داشتن بیش از پنج هزار کیلومتر انواع راه و بزرگراه و 85 کیلومتر از آزاد راه همدان ساوه نقشی راهبردی و تعیین کننده در غرب کشور دارد.

رودباری گفت:  بيش از 95 درصد حمل و نقل كالا و مسافر اين استان از طريق ناوگان جاده ای انجام می شود.

 انتهای پیام/ ج

جابه جایی  مسافر در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.