مربی تیم ملی والیبال گفت: بازی ما با ژاپن حساس و سرنوشت ساز است و برد این تیم ما را به سکو نزدیک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران درباره بازی امروز تیم ملی برابر ژاپن گفت: بازی ما با ژاپن حساس و سرنوشت ساز است. برد این تیم ما را به سکو نزدیک می کند. امیدوارم حساسیت این بازی و میزبانی ژاپن روی تیم ما اثرمنفی نداشته باشد. نقاط قوت و ضعف ژاپن را شناسایی کرده ایم و امید داریم با تکیه بر نقاط ضعف آن ها در این بازی پیروز شویم.

اکبری ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده همه تیم ها به جز ژاپن شانس روی سکو رفتن را دارند. امشب و فردا اولویت ما برد با هر امتیازی است. اگر ژاپن و فرانسه را شکست دهیم در رده دوم جدول قرار می گیریم. امشب حتما در جدول تغییراتی ایجاد می شود. برد و باخت ها در سرنوشت همه تیم ها تاثیر گذار است. برزیل از شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

او درباره میزبانی ژاپن خاطر نشان کرد: میزبانی ژاپن برای مسابقاتی در سطح جهانی با مشکلاتی روبروست که ترجیح می دهم چیزی درباره آن نگویم.

مربی تیم ملی والیبال درباره تیم های حاضر در این رقابت ها افزود: تیم آمریکا از لیگ جهانی تا کنون خود را تقویت کرده است. ایتالیا با همان ترکیب لیگ جهانی به ژاپن آمده است. تنها تیمی که ضعیف تر عمل می کند فرانسه است.

 انتهای پیام/

اظهارات اکبری درباره مسابقات جهانی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار