معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 50 باب پاسگاه پلیس راه در سراسر کشور احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود کشاورزیان، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از ساختمان پلیس راه در حال احداث اردبیل - سرچم بیان کرد: برای احداث ساختمان این پاسگاهها 600 میلیارد ریال و برای محوطه سازی آنها 600 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: از این تعداد پاسگاه هم اکنون عملیات احداث 37 باب در حال اجراست و کار جانمایی و تصویب مکان یابی بقیه پاسگاه ها نیز در حال انجام است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهارامیدواری کرد: با پایان عملیات ساخت این پاسگاه ها و ایجاد بسترهای لازم و مناسب احداث 500 پاسگاه دیگر نیز در راههای کشور شروع شود.

کشاورزیان بازسازی پاسگاههای قدیمی با روش ساختمان های پیش ساخته را از جمله برنامه های مهم سازمان راهداری دانست و گفت: با انجام اقدامات شایسته، در دراز مدت شاهد ساختمان های یک نواخت با معماری ایرانی در تمام پاسگاههای پلیس راه کشور خواهیم بود.

در استان اردبیل نیز سه پاسگاه پلیس راه در جاده های اردبیل - سرچم ، اردبیل - آستارا و گرمی - بیله سوار در حال احداث می باشد.

 

انتهای پیام/ح

اختصاص 600 میلیارد ریال برای احداث پاسگاه های پلیس راه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.