سرمربی تیم والیبال آمریکا گفت: معروف یک رهبر خوب است و به عنوان رهبر تیم نقشش را خیلی خوب بازی می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جان اسپیرا سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا درباره ایران اظهار کرد: من واقعا بازی در برابر ایران را دوست دارم. ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد. من فکر می کنم آنها رقبای بسیار خوبی هستند و ما در چند سال اخیر این فرصت را داشتیم که بارها به تهران برویم و در برابر ایران بازی کنیم. همچنین آنها هم به لس آنجلس آمدند و ما توانستیم با این بازی ها بیشتر بازیکنان این تیم را بشناسیم.


او ادامه داد: باید بگویم که بازیکنان ایران واقعا فوق العاده اند. جدای از مسابقات وقتی من آنها را ملاقات می کنم، از معاشرت با بازیکنان ایرانی لذت می برم چون بسیار مودب و خوشرو هستند.

اسپیرا افزود: بازی دربرابر این تیم خوب یک فرصت برای ماست. می توانم بگویم معروف یک رهبر خوب است . به عنوان رهبر تیم نقشش را خیلی خوب بازی می کند و با انرژی خاصی پاس ها را برای مهاجمین اش مهیا می کند. تیم والیبال ایران گروهی از بازیکنان خیلی خوب هستند. و اما در مورد غفور باید بگویم که او بازیکن خیلی خوبی است. مخصوصا در برابر ما عالی کار کرد. توانایی او در بهتر و بهتر شدن در هر ست خیره کننده بود. واقعا حرف ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطر نشان کرد: درباره این مسابقات باید بگویم که هنوز چیزی روشن نیست و در ابتدای یک دوره ۴ ساله تا المپیک بعدی قرار داریم. همیشه این فراز و نشیب ها در بازی ها وجود دارد و همانطور که شاهد بودید در برابر فرانسه خوب جواب گرفتیم. فکر می کنم در حال حاضر همه تیم ها در این سطح، والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند و این بسیار عالی است.

انتهای پیام/

 

اظهارات سرمربی تیم ملی آمریکا درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار