فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی سابقه‌دار در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:به دنبال اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته‌ها تلاش، روز گذشته سه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی ایرانشهر به زاهدان شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر می‌شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت و 2 سوداگران مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان 813 کیلو گرم تریاک و 223 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

کشف یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.