۱۳ میلیارد تومان وام اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون برای کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه سیاست‌های کمیته امداد تکریم واقعی مددجویان و ارائه خدمات به موقع صادقانه، خالصانه وبی منّت به آنهاست، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ میلیارد تومان وام کارگشایی و اشتغال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.


وی با بیان اینکه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وام کارگشایی در بخش‌های درمانی، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و تهیه لوازم ضروری زندگی به مددجویان پرداخت شد، افزود: وام‌های اشتغال نیز در بخش‌های تولیدی و خدماتی از طریق این صندوق از ابتدای سال جاری تا کنون به مددجویان اعطا شده است.


مدیر کل کمیته امداد مازندران تعامل مستمر با دیگر سازمان‌ها و نهادها، با هدف اولویت خدمت به فقرا و نیازمندان، هم افزایی منابع و سرعت در خدمت رسانی به آن‌ها را از دیگر برنامه‌های این نهاد دانست و گفت: دستگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و مردم نوعدوست استان می‌توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه توانمند سازی محرومان را فراهم کنند.


نوروزی با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که در سال جاری باید به آن توجه شود، افزایش سرانه صدقات در استان است، گفت: در حال حاضر سرانه پرداخت صدقه به ازای هر نفر در مازندران ۱۵ تومان است که امیدواریم که این سرانه تا پایان سال جاری به روزی ۲۰۰ تومان برسد.


وی با اشاره به اینکه با پرداخت روزی ۲۰۰ تومان صدقه از سوی مردم نیکوکار مازندران بسیاری از مشکلات مددجویان مرتفع خواهد شد، افزود: خیران و مردم نوعدوست استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، با کمیته امداد در خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان مشارکت کنند.


انتهای پیام/آ


پرداخت وام اشتغالزایی در کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.