تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فردا به مصاف هم می‌روند.

آخرین فرصت منصوریان برای اثبات خود، نیم نگاه تارتار به صدرنشینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند. استقلال در انتهای جدول قرار دارد و برای صعود به رده‌های بالای جدول به میدان می‌رود و پارس جنوبی برای باز پس گیری صدر جدول با استقلال رقابت می‌کند.

در میان از نکات ویژه بازی اولتیماتومی است که هیات مدیره باشگاه استقلال به منصوریان داده که شامل این دیدار می‌شود. منصوریان برای اثبات خود و باقی ماندن روی نیمکت استقلال نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز در شهر جم دارد. آبی‌ها باید برای کسب این ۳ امتیاز تلاش کنند که هم امیدوار به رسیدن به رده‌های بالای جدول باشند و هم کمی از حواشی ایجاد شده دور شوند. در هفته گذشته، استقلال با برتری مقابل گل گهر راهی مرحله بعدی جام حذفی شد تا کمی با آرامش خاطر بیشتر راهی جم شود. پارس جنوبی پس از شروع شگفت انگیزش در لیگ در جام حذفی غافلگیر شد و مقابل نساجی حذف شد. مهدی تارتار دوباره این فرصت را دارد که به صدر جدول برگردد.

در ترکیب پارس جنوبی نانگ، دشتی و صالحی شرایط بازی کردن دارند. همچنین مایکل اومانیا و ارسلان مطهری دو بازیکنی که دیرتر از سایرین به جمع شاگردان تارتار اضافه شدند هم از نظر بدنی در شرایط مطلوبی به سر می برند و می توانند تیمشان را همراهی کنند.

استقلال در این دیدار سجاد شهبازاده و پژمان منتظری، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان را در اختیار ندارد، ولی سید مجید حسینی و میلاد زکی پور برای این دیدار آماده هستند.

انتهای پیام /پ

پارس جنوبی با تمام توان برای پیروزی مقابل استقلال بازی خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.