دوازدهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی، با ثبت نام از فعالان این حوزه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

ثبت نام از روز شنبه مورخ ۱۱شهریور ماه سالجاری آغاز و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۱ مهرماه سالجاری ادامه دارد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.karafarinanebartar.ir  در این جشنواره شرکت کنند.

اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصا جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور از اجمله اهداف برگزاری این جشنواره استانی است.

کارآفرینان در صورت نیاز به راهنمایی و یا کسب اطلاعات بیشتر، می توانند به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای استان مراجعه کنند.

 انتهای پیام/م

آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.