مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به فعالیت ستادهای اسکان از ابتدای تابستان ۹۶ گفت: تا کنون ۱۸ هزار و ۷۷۷ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: از 27 خرداد سال جاری و ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان، تاکنون تعداد 204 هزار و 98 نفر روز میهمان در 16 مرکز اقامتی استان پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: این تعداد میهمان روز، جمعیت 81 هزار و 639 نفر و در قالب 18 هزار و 777 خانوار  را شامل می شود که در طول قریب به 90 روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

 قربانی با بیان اینکه سال گذشته تعداد 161 هزار نفر روز در مراکز اسکان، پذیرش شده اند، عنوان کرد: این تعداد نفر روز 64 هزار و 403 نفر میهمان در قالب 14 هزار و 365 خانوار را شامل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به رشد قابل توجه اسکان میهمانان مراکز آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: آمار اسکان میهمان این مراکز در مقایسه با سال گذشته افزایش 43 هزار نفر روز را نشان می دهد.

انتهای پیام/م

پذیرش واسکان مهمانان در  16 مرکز اقامتی استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.