۵۰ فیلم جشنواره فیلم سبز ایران در زاهدان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ فیلم ششمین جشنواره فیلم سبز ایران در زاهدان اکران می شود.


نیره پورملائی گفت: جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با 50 فیلم کوتاه محیط زیستی در استان شروع به کار کرد.


وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم سبز در بخش های متنوعی شامل فیلم های داستانی و فیلم های کوتاه، فیلم های مستند، انیمیشن، تجربی و محیط بان در تمامی استانهای کشور برگزار می شود.


پورملائی بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور مدیران و هنرمندان و اقشار مختلف مردم در محل سالن سینما اشراق زاهدان برگزار گردید.


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اشاره کرد: جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور 50 فیلم به ترتیب در بخشهای فیلم هایی داستانی و کوتاه 10 فیلم، 22 اثر در بخش مستند، و در بخش انیمشن 4 فیلم و در قسمتهای تجربی و محیط بان هر کدام 4 فیلم را به نمایش می گذارد.


پورملائی تصریح کرد: مجموعه فیلم های راه یافته در ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر نمایش عمومی، بصورت تخصصی و همراه با تحلیل فیلم در انجمن سینمای جوان استان با حضور علاقه مندان، فیلم سازان و هنرمندان استان نیز به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/گ

اکران فیلم سبز ایران در زاهدان

برچسب ها: اکران ، فیلم سبز ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار