دو تیم هندبال جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان گفت: رقابت‌های جوانان هندبال باشگاه‌های کشور در شهر قائنات استان خراسان در حال برگزاری است که دو تیم جوانان فراز بام دهدشت و نفت و گاز گچساران در این رقابت‌ها حضور دارند.


مریم اسکندری در خصوص گروه بندی دو تیم استان در این مسابقات افزود: تیم فرازبام دهدشت در گروه C، با تیم‌های طلای سرخ قائنات، پیشگامان یزد، هیات هندبال مراغه و بیمه ایران ایرانشهر هم گروه است و تیم نفت و گاز گچساران در گروه D، با تیم‌های هیات هندبال قم، امیر سامان مهدی شهر (سمنان)، فولاد مبارکه سپاهان و بستنی قدس ملاثانی اهواز هم گروه است.


وی در خصوص نتایج این دو تیم هم افزود: تیم فراز بام دهدشت در این رقابت‌ها با نتایج درخشان صعود خود را به مرحله بعدی این رقابت‌ها مسجل کرده و توانسته با سه پیروزی مقابل تیم‌های هیئت هندبال مراغه، طلای سرخ قائنات و بیمه ایران ایرانشهر راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.


مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان در خصوص نتایج تیم هندبال جوانان نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مرحله نخست این مسابقات با تساوی مقابل تیم هیئت هندبال قم، باخت برابر تیم امیر سامان مهدی شهر سمنان و پیروزی مقابل تیم بستنی قدس خوزستان امیدوار به صعود از این گروه است و امیدواریم با پیروزی در بازی آخر راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.


مریم اسکندری در ادامه از حضور کوبل داوری هندبال استان در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: رهام تقویان و وحید افرا دو تن از داوران جوان استان در این مسابقات حضور دارند و تاکنون قضاوت‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و شانس قضاوت در مرحله بعدی این مسابقات را نیز دارند.

انتهای پیام/د

رقابتهای هندبال قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.