سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج به چالوس نیمه سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران- کرج محدوده‌های پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در محور جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 7 نیمه سنگین گزارش شده است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور کرج-مرزن آباد در روز جمعه

سرهنگ رحمانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور تا روز شنبه گفت: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک مایس راهور ناجا تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از آب اسک به رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: محور فرعی شمشک-دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار