رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از اهدا 60 میلیارد ریال توسط مردم استان در ساخت ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در آئین معارفه رئیس جدید ستاد عتبات عالیات اندیمشک گفت: علاوه بر کمک های نقدی، بانوان خوزستانی نیز 27 کیلوگرم طلا برای ساخت ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) اهدا کردند.
وی با اشاره به اجرای 3 طرح در اماکن مقدسه به همت مردم خوزستان اظهار کرد: 3 طرح در نجف، کاظمین و سوریه از محل کمک های مردم خوزستان در دست اجرا است.
موسوی با تشریح عملیات عمرانی صورت گرفته در حرم مطهر حضرت زینب (س) اذعان داشت: تاکنون یک هزار و600 مترمربع در حرم حضرت زینب (س) خاکبرداری و این مکان مقدس به طور کامل بازسازی شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه دشمن تمام هدف خود را به آسیب به حرم مطهر حضرت زینب (س) معطوف کرده است تصریح کرد: گروه های تکفیری سربازان آمریکا، عربستان و همدستان آن ها هستند که برای ضربه به اسلام ناب محمدی برنامه ریزی کرده اند.
این مقام مسئول بیان داشت: دولت میانمار هم از داعش ظالم تر و پست تر است و با حمایت استکبار جهانی این جنایات را مرتکب می شود.
حجت الاسلام سید محمود موسوی در ادامه با تشریح برنامه ریزی انجام شده برای اربعین حسینی در استان خوزستان گفت: امسال زائران 4 استان از مسیر خوزستان راهی کربلای معلی می شوند و شاهد عبور جمعیت زیادی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از این استان خواهیم بود.
وی گفت: موکب ها در 4 ورودی استان برپا می شوند و از اول صفر تا چند روز پس از اربعین موکب ها فعال و پذیرای عاشقان اهل بیت (ع) خواهند بود.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: پارسال خیرین 270 تن میوه برای پذیرایی از زائران کربلا اهدا کردند و امسال نیز شاهد حمایت های ارزشمند مردم و عزاداران واقعی سید الشهدا علیه السلام خواهیم بود.
پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک اذعان کرد: پارسال در ایام محرم و اربعین حسینی مردم اندیمشک با تلاش گسترده پا به پای مسئولان به زائران خدمت کردند.
وی خاطرنشان کرد: برای بازسازی حرم های اهل بیت علیه السلام نیز مردم خداجوی اندیمشک حضوری پررنگ داشته اند.
جهانگیری بیان داشت: در سال های اخیر مردم اندیمشک سهم گسترده‌ای از ساخت و تجهیز عتبات عالیات عراق و سوریه را برعهده گرفتند.
در این مراسم از زحمات پرویز سبزی قدردانی و حسن دهقان به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات اندیمشک معرفی شد.
انتهای پیام/گ

مشارکت میلیاردی خوزستانی ها در ساخت ایوان حرم حضرت علی (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.