سرپرست کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: نخستین کتاب‌خوان شعر به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در کتابخانه ابن مسکویه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر هلاکویی  اظهار داشت: نشست‌های کتاب‌خوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از سال گذشته در سرتاسر استان اصفهان برگزار و به تدریج با گسترش نشست‌های کتاب‌خوان این برنامه با هدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب خوان و سهولت بهره مندی آحاد مردم به کتابخانه‌های استان رفت.

وی افزود: در این نشست ها هر ماه چند عنوان کتاب از میان کتاب‌های منتشر شده در موضوعاتی مانند سبک زندگی ایرانی اسلامی، کتاب‌های متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین عناوین جذاب در حوزه کودک و نوجوان، در موضوعات و مناسبت‌های مختلف انتخاب و معرفی می‌شوند.

سرپرست کتابخانه‌های استان اصفهان تاکید کرد: معرفی کتاب به طور معمول توسط کتابداران، نویسندگان، شخصیت های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضاء کتابخانه های عمومی و سایر علاقه مندان به معرفی کتاب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی نخستین کتاب‌خوان تخصصی شعر در کتابخانه ابن مسکویه اصفهان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این نشست شاعرانی همچون عباس شاهزیدی (خروش)، علی فردوسی، پانته‌آ صفایی، مریم کرباسی، محمد علی کاروان، محمد حسین صفاریان و احمدرضا رضایی حضور خواهند داشت و ضمن شعرخوانی کتابهایی در حوزه شعر معرفی می‌کنند.

هلاکویی تاکید کرد: سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شعر ( به اشتراک‌گذاری کتاب در حوزه شعر) به صورت سراسری با همکاری مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب در حال برگزاری است.

گفتنی است نخستین نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر دراصفهان ، ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با حضور شاعران مطرح استانی در کتابخانه ابن مسکویه اصفهان واقع در خیابان چهارباغ خواجو، مقابل صدا و سیما برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین کتاب‌خوان شعر به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.