بیش از ۲۰ دختر بی سرپرست یا بد سرپرست در مدرسه خیریه شبانه روزی دخترانه عمید صفوی زندگی و تحصیل می‌کنند.

سید مصطفی امامی، مدیر موسسه خیریه شبانه روزی عمید صفوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: دختران ۵ تا ۱۲ ساله‌ای که از بی سرپرست یا بدسرپرست هستند در این آسایشگاه خیریه زندگی می‌کنند که با حمایت خیران اداره می‌شود.

وی افزود: این محل قدیمی‌ترین موسسه خیریه شبانه روزی است که در سال ۱۳۴۶ واگذار و با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت است.

امامی با اشاره پرورش کودکان خردسال و نوجوان در این محل، بیان کرد: فعالیت‌های مددکاری، روانشناسی، تربیتی، آموزشی و بهداشتی برای این کودکان با کادری مجرب انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقاء کیفیت سلامت جسمی فرزندان این موسسه از طریق تغذیه سالم و مناسب با انجام آزمایشات سالانه و ارجاء به پزشکان متخصص در هنگام بیماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر موسسه شبانه روزی دخترانه عمیدصفوی با بیان اینکه ترغیب و تشویق دانش آموزان به ادامه تحصیل و پرداخت هزینه‌های آنان از جمله کار‌های این مرکز است، عنوان کرد: آماده سازی آنان برای تشکیل خانواده، مراقبت و پیگیری آتیه آنان بعد از ازدواج یا ادامه تحصیل، جذب حامی مالی و برگزاری اردو‌های فرهنگی و تفریحی شهری از دیگر فعالیت‌های لازم برای اعضای این مرکز می‌باشد.

انتهای پیام//ف.ح

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.