در روز پایانی دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان 23 نمایش در بخش های مسابقه، مرور، آیینی سنتی و کودک و نوجوان اجراشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نمایش های «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه، «تولیدی لیلی و مجنون» از بروجرد و «فرار از زندان» از کرج در چهارمین روز از دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجراشد.

نمایش های« گیلدخت» از لاهیجان، «ویروس » از دهلران، «گل گیدی» از میناب و «این همه من» از تهران به ترتیب در زریوار، پارک شانو و باوه رشی به اجرای نمایش خود پرداختند.

از دیگر نمایش های اجرا شده در روز پایانی جشنواره می توان به اجرای نمایش های «داد درد دارد» از سنندج در زریوار، «عروسک هایم دخترانه» از پاوه در پارک شانو و «آیینه زندگی» از مریوان در باوه رشی اشاره کرد.

نمایش «رهایی» از مریوان، «آرایش صلواتی» از اصفهان، «دیوار» از سنندج و «بمانی زایی» از رشت به ترتیب در محوطه دریاچه زریوار، پارک شانو، باوه رشی و به رده رشه اجرا شدند.

نمایش «تندیسی برای شهر» از مریوان در کنار دریاچه زریوار، نمایش «این مایه دردسر» از لرستان در پارک شانو ، «کوسه گلینی» از تبریز در باوه رشی، نمایش «در اعماق اقیانوس» از تهران در میدان سرباز و اجرای نمایش «بوکس» در استادیوم  اجرا شدند.

در اجراهای پایانی روز آخر نمایش تئاتر «کلاه پهلوی چادر قجری» از تهران، « اتالو» از تربت حیدریه و « همیار پلیس» از کیاهشهر به ترتیب در زریوار، پارک شانو و باوه رشی به اجرا در آمدند.

 انتهای پیام/م

پایاندوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.