مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان رتبه نخست کشوری توزیع مجلات رشد را در سال تحصیلی 96، 95به خود اختصاص داد.

کسب رتبه نخست کشوری توزیع مجلات رشد توسط آموزش و پرورش استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی 96، 95 یک میلیون و 546 هزار و 424 ماهنامه مجله رشد در بین دانش آموزان استان توزیع شد.


وی از توزیع 37 هزار و 242 فصل نامه مجله رشد در بین معلمان استان در سال تحصیلی گذشته نیز خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ارزیابی سالانه دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، استان کرمان از حیث توزیع مجلات رشد بین دانش آموزان و معلمان رتبه نخست کشوری را در سال تحصیلی 96،95 کسب کرده است.


محسن بیگی با اشاره استقبال خوب فرهنگیان و دانش آموزان استان از مجلات رشد تصریح کرد: مجله رشد رسانه ای مکتوب و مورد اعتماد وزارت آموزش و پرورش است که در 31 عنوان به صورت فصل نامه و ماهنامه همه ساله چاپ می شود و در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار می گیرد.


گفتنی است: در اختتامیه همایش نمایندگان مجلات رشد کشور که در مشهد مقدس برگزار شد با اهدا تندیس رتبه اول و لوح تقدیر از طرف وزارت آموزش و پرورش از مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل شد.


انتهای پیام/س

آموزش و پرورش استان کرمان  رتبه نخست کشوری توزیع مجلات رشد توسط 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار